2013年3月29日金曜日

ハリウッドでの路上ライブ Live concert at Hollywood

今日もハリウッドで路上ライブを行いました。今回は14グループが参加しました。
いつもの場所で賛美していたら、警察が来てストップさせられました。
すぐ横でGIジョーの映画撮影が行われることになっていたのが原因だったのでしょうか?
少し西の方へ移動して思いきり賛美しました。

We performed live gospel concert on the street of Hoolywood again today. 14 groups joined us. But plicemen came up and stopped us to sing there although we were singing at same place before. Later we learned that the place was very near to the filming location for GI Joe and that might be the reason we were disturbed. We changed the location and enjoyed singing as much as we could.